setiap hari tak same

assalamualaikum ..

okay malam nie instead of pagi (1.30am) nk bercerita overall hidup aku ari nie
start dari pg ade kesedihan melanda ,, tak nak cerita psal tu

tapi overall ari nie memang terok .. tak tau pasl ape.. gara2 pg td agak nye
bermula dari pagi lepas dye g skola ,aku trus smbong tido .. xnk pikir ape yg terjadi

well cam biase kalo aku ade trouble sket je ..lpas bgn tdo mesti  badan nie akan automatik tak btol ..
tak tau npe
bgon2 je badan da panas (da biase) .. kepala start la pning2 ..
pergh memang xleh bgon la .. aku try bgon gak sampai depan lappy

dgr2 lagu jap , tgok gmbr dye **peewiitt ok la sket lepas tu .. perot mase tu memang bengkak giler
dengan lapar nye , sakit perot nye .. : (

then buat post kt blog jap .. layan fb jap .. then kepala pening blek
aku ttup lapp trus g tdo .. **jgn lupe bgn nk g keje kul 4!

aish bgn2 je da kul 3 .. dengan sakit kepala lg .. ingat nk MC je ..
terpakse gak g keje sebab xde org nk gnti .. terpaksa bwk slow je moto sbb kepala pening ag
sampai2 je da kene marah sebab lambat .. : (
"xpela salah saye kak" .. "sorry" .. performance keje memang hancus lepas tu
serios saye pening kak ..sory ..saye xsmpai bgtau akak yg saye xleh keje coz saye tau akak xckup org

hm ..kene marah lg : ( .. takpe la , salah saye ..
skrang baru balek pg2 cm nie .. sakit2 kpale pon on9 ag ..

awak ,, saye rindu awak : (

No comments: