Happy Birthday To Me :)

Tanggal 5hb September 2011 lepas hari ulangtahun bufday aku , tahun nie sambut kt Matrik je sebab 4hb da bertolak balek Matrik ..

Tahun nie paling best kot bufday sebab dapat hadiah lebih dari 2 .. haha, bufday2 sebelum nie dapat 1 2 je tak pun ade yg tak dapat hadiah langsung ..tak pe janji dapat wish dari parent and kawan2 pun ckup

Sebelum tarikh keramat tu lagi aku dah dapat present and orang pertama yang bg present kt aku ialah ayah and ibu aku :) .. dye bagi external hard disk ..best ! lepas nie boleh download muvee bnyk2 and netbook aku pun tak lembab ag

thanks mama baba!!
and orang pertama yang wish and orang kedua bg aku present kt aku ialah .. jeng3!! my gemok la :)
smart kn gmbr nie? aku yg snap kn ..hehe
thanks mok !! wangi sangat perfume tu!
and malam tu dye ckp something yang aku rase jujur kot dari hati dye ..entah ..thanks!! :)

then hadiah2 dari admirer pulak ..eh2 bkn admirer k , kawan2 je ..termasuk kad ucapan : )

huhuhu ..thanks syati!
thanks farah :)


and pada malam makan kek and baling tepung :)

apess tgah ready nk suap aku tu..haha

tu name dye farid !! malunye aku aiii ..hehe

thanks tau sbb belikan kek

haha..dyorg nak jugak!

syazwan amim in relationship with shazwan amim

happy belated birthday aniq :)

ready to cutting2 ..hehe

barulah in relationship !! haha

ewww ... ~~

pasrah je bufday boy tau..jahatnye korang

muke mmg terpakse ,,haha
by the way korang , thanks sgt2 meriahkan bfday aku and tak lupe gemok tersayang thanks tau ! cian kau kumpul wet kola ..

lagi 1 utk PDTians , thanks sebab xde acare yang menggelikan tu .. and sory sebab men2 kan korang ..hehe ..ANIQ Budak Domo your bestfriend right? : )

thanks for viewing . . : )

2 comments:

Maira Quee said...

hepy belated bufday...bestnye dapat hadiah....huhuhu

mohdAnIqhAIqAL said...

huhu..thanks ..mmg le best dapat hadiah , sape tak suke .. :)