memori di KMPK

1 )hari mengemas bilik

hujung minggu paling bosan dalam kmpk :) .. bile dah hbes UPS ramai yang balek , perghh ,macam gajah jalan gune kain batik sunyi giler kt asrama nie .. bosan3!!

ingat nak balek tapi kenang2 kan RM62 aku dah melayang minggu lepas , malas la .. ok so peeps , nak bercerita sket , aku memenuhi aktiviti minggu nie dengan mengemas bilik tersayang :) ,takde keje nak buat lagi kn 


SEBELUM
ha ! tu gmbar sebelum tragedi mengemas bilik berlaku


SELEPAS


2 2 aku punye sebab ade sorang budak cine tu dah pindah


walaupun tak cantik macam bilik korang tapi aku puas ati ngan hasil keje aku :)


information board :) , belajar la sangat


buletin board :) , kenangan ..



inilah hasil nye :)
walau tak cantik mane tapi nampak kemas la kn bg seorang pelajar Matrik :)

lagi pun saje2 nak buat , tak gune lame pun sume tu sebab ...... ..... .... ..... ,nanti la cter k ?


2 )hope korang tak lupekan aku tau!! :(

cm ne ek nak start , hmmm .. sejak 3 purnama lalu , banyak happy moment kt kmpk nie .. dapat rmai kawan , jadi bahan ushaan ,heee :) , dapat member kelas yang paling kecoh kt kmpk nie ,dpt sambut bufday member baek n bnyk lg.. bnyk memori ngan korang sume 
nie budak2 first intake D1T1
nie pulak taiko2 second intake

nie yang rapat ngan aku


mase nie celebrate bufday farah ..teddy tu utk dye :)
happy birthday to my best friend **wlaupun lmbt wish ,hehe

gelagat2 budak2 PDT

nie roomate aku n kwn2 dari modul len yg rapat ngan aku :)

bile budak D1T1 memformalkan diri mereka.. **ignore kn budak  yg xpkai blazer tu :)

yang paling comel yg depan sekali <3<3

bile kuasa ditangan mereka ..baru balek rompakan bersenjata

budak2 D1T1 memang paling kecoh!
so far korang the best la :)
ingat kat aku selalu tau :(

thanks for reading .. ..

No comments: